Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

Världens bästa (blivande) man! ❤️

Allmänt Permalink1

Jacks allergimedicin funkar toppen! 🙏🏻 inga mer nässelutslag och nu har vi gått ner från dubbel dos till normaldos. Så skönt och nu är det bara hoppas att det håller i sig. 

Jag har fyllt år, ja nu är jag hela 27 år! Jag var tvungen att tänka efter där, är jag 26 eller 27?! 😅 ja som ni förstår så var det väl inget speciellt att fylla år i den bemärkelsen. Jag har dock blivit firad många gånger! Den 18:e april(dagen före min födelsedag) hade Danne köpt med sig tårta hem och konfettibomber. Seriöst jag städar fortfarande konfetti hör hemma 😂 när jag kom hem från jobbet den 19:e kommer jag hem till grillfest med grannarna. Japp, då hade Danne fixat lite grillfest med hamburgare, kött, gratäng och glasstårta :) sedan hade jag fått till mig att på "lördag får du inte planera in något ;)". 

Lördagen kom och jag hade bara fått till mig "bekväma kläder, ett lite finare ombyte och vi åker kl 10". Så kl 10 åkte vi, eller jag! Jag fick sätta mig i bilen med instruktionen "åk till gamla torget och invänta mer information där".  (null)

Väl där ringer Danne "gå till Julius". Där käkade vi lång frulle och fikade 😎  (null)

Efter frukost/fika gick vi en stund i stan innan nästa instruktion kom "åk med barnen till din pappa. Ta med dig ryggsäcken som är i bilen och ställ dig vid vägen och vänta på mig, kissa innan". Sagt och gjort, snart kommer Danne på motorcykeln. Barnen lännas hos far och vi åker iväg, bort från Tidaholm och in i skogen. Till en skjutbana! Där väntar dannes kollega och vi spenderat några timmar med pistolskytte! Så jäkla kul 😁 när hela planen var fylld med tomhylsor så fikade vi lite och åkte sedan vidare och käkade sushi.  (null)

Sedan hämtade vi barnen och lämnade de vidare hos mamma. Då fick jag möjlighet att byta om om jag ville. Vi åkte till Skövde där Danne bokat in bio och bonat bord på sällskapet! Jag var lite smått sur pä morgonen eftersom jag har lite av ett kontrollbehov och Danne inte sa någon information 😂 men jag är så tacksam och hade det så bra! Världens bästa man har jag ❤️

(null)
(null)

#1 - - Linnéa Lundgren:

Med tanke på rubriken: jaha jaha Jaha?! Är det bröllop på G?! 😍😎😁

Svar: Ja förlovade är vi ju! Så min man är ju tanken att han ska bli men datum har vi inte spikat ;P
Johanna None

Till top