Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

Tillbaka med smärtstillande

Allmänt Permalink0
Smärtan i bröstet är tillbaka! Den där jävla muskelinflammationen har inte gått över tydligen 😓 idag ska jag till läkaren för att utesluta lunginflammation och att någon bakterie gått ner i lungorna, detta efter 1177s rådgivning. Hostan har inte gått över än, fem-sex veckor med hosta. Jag har inte mycket hosta just nu kan jag inte påstå men tydligen nog för att reta upp min bröstkorg igen. Denna månad kommer jag inte få någon lön känns det som. De senaste sex veckorna har jag varit hemma fyra 🙄 inte fyra hela veckor men ett par dagar i veckan. Tänk om jag bara kunde stanna hemma tills jag faktist mår bra och inte bara "helt okej så jag orkar nog jobba". Det ser vi ju hur det har gått 😓 men som sagt, vc idag så får vi se vad domen blir. Hur mår min kropp egentligen efter 6 veckors bruk av alvedon och Naproxen? Jag vill inte veta ärligt talat.... 
Till top