Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

Uti bögdafest!

Allmänt Permalink0
Förra helgen hade vi uti bögdafest här! Vad som i början var 15 inbjudna utökades under tiden till ca 70 inbjudna 🙈 av de 70 kom 44 hit vilket jag tyckte var sjukt bra uppslutning ändå. Ni vet ju hur det är när man bjuder in folk på fb liksom 😅 och ärligt talat, vi hade inte klarat mer folk 😬 vi insåg att vi har sjukt mycket olika gäng i vår umgängeskrets. Hela dannes gamla gymnasiegäng kom hit vilket jag tyckte var sjukt roligt, några gamla jobbarkompisar till mig, några nya, gymnsaiekompisar, mammakompisar, dannes gamla och nya jobbarkompisar och någon kusin till mig 💁🏼 sjukt roligt blev det! Alla på festen tog temat på största allvar och några kom med flakmoppe utklädd till vespen och på flaket satt där ytterligare profiler från uti bögda. Bakom flakmoppen kom två cyklister i ett snöre fäst i moppen 😂 ja, svårt att förklara bilden men det var en storlagen entré  😁 några andra tog traktorn hit som fick stå på tomten kvällen ut och dekorera 💁🏼 

När jag började reagera över att folket hade tunnat ut ordentligt kollar jag på klockan och inser att hon är strax innan 04. Längesen den här småbarnsmorsan var uppe så länge 😂 men blev iaf en sjukt rolig kväll med god mat, äggshots(🤢), lekar, sång, dans och sjukt bra umgänge. Har fått så många tack för kvällen så jag inte kan räkna hur många det är. Så nöjd över att alla verkade ha så kul! 😁

Tog inga bilder själv så har lånat dessa från de som la upp i gruppen på fb!  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Till top