Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

Hjo-Hanna

Allmänt Permalink0
  1. Har haft en rätt go vecka ändå! Visst har jag börjat 06 varje morgon men det har ju gjort att jag slutat 15 vilket inte är helt fel. I onsdags åkte jag till Skövde där jag träffade Linda för vin, drinkar och tjejsnack 💁🏼 vi började på rådhuscafet där vi spendera ett par timmar med vin, strips och tryffelmajo! Alltså tryffel är så förbannat gott. Allt med tryffel är dock så jäkla dyrt men det är det fan värt för Gud så gött det är 🤤 efter några timmar i solen gick vi vidare för räkor och drinkar 😅 yes, vi käkade två gånger under ca 3,5 h!  (null)

    På torsdagen var jag ledig, sa ju att jag hade en go vecka 😏 så på torsdagen åkte jag, mamma och barnen och badade i Hjo. Vättern var så varm! Dock spenderade vi mest tid i bassängerna. Jack och Alfred har blivit mycket mer våghalsiga och Jack sprang konstant och hoppade från kanten eller låg i sin badring och blundade med ett leende #livsnjutare 😂 efter badet åkte vi Hjo-tåget! Man har ju åkt det där tåget några gånger men barnen gillar det ju så man får väl bara hänga med. När konduktören skulle ta betalt frågade han hur gamla barnen var? Jag svarade två och så har vi en på tre, snart fyra varpå Jack arg säger "jag fyller fem, jag är fem!". Jag skämdes så, Jack blir ju snart fyra och i vilket fall hade jag fått betala för honom men det kändes som hela tåget tänkte att jag försökte komma undan billigare 😅 men så ni vet, Jack är tre och fyller fyra om ett par veckor!  (null)

       
Till top