Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

I skuggan mitt i solen

Allmänt Permalink1
Rolig jag är, uppdaterar bara om läkarsamtal och besök 🙄 fast just nu är det inte så mycket annat i mitt huvud! Men läkaren ringde iaf igår igen. Vi bokade inte in någon operation än då jag ville avvakta tills efter ultraljudet och mammografin som nu är inbokat 29:e maj. Jag har den senaste veckan iaf varit väldigt yr och helt orkeslös! Jag tog upp detta IFALL det kunde ha samband. Eftersom vi inte vet exakt vad mina problem beror på går vi ju hela tiden i tanken "det kan vara så". I detta fall med. Så jag ska in till vc och ta lite prover bla för blodbrist och infektionsvärde. I måndags fick jag vara hemma från jobbet pga att jag knappt kom upp ur sängen. Yrsel och som sagt, extrem orkeslöshet. Den dagen halvsov jag i soffan till fyra på eftermiddagen! Jag försökte ju utesluta det jag kunde tänka på själv att det berodde på. Blodsockret låg bra, jag drack mängder med vatten, åt bra, var inte ute i solen och jag hade inte tagit allergimedicin. Idag ska jag få remiss så jag kan gå till vc och ta prover. Min läkare kommer få provsvaren och hör av sig om det ser konstigt ut. Så återigen denna väntan...

Den här veckan är Danne i Stockholm tis-ons. Så sent ikväll kommer han hem. Här hemma spenderas dagarna mestadels framför tvn och transformers trots att solen strålar där ute. Borde jag ha dålig samvete? Lite kanske, men iom att huvudet redan är snurrigt vill jag inte förvärra det när jag är ensam med barnen 😬 

Jack fick min dag att börja bra iaf. Han kommer in och väcker mig och säger
"Mamma, mina morgonkramar till dig tar ALDRIG slut"

Är det något jag vill ska vara oändligt så är det hans morgonkramar ❤️


(null)


#1 - - Linnéa Lundgren:

Kraaaaaaam!!! 😘😘😘

Till top