Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

Jag har fått en tid...... och en knöl!

Allmänt Permalink0
Äntligen har jag en tid för ultraljud och mammografi! 8 Juni ska jag in, alltså om två veckor nu. De hade egentligen bokat in mig i slutet av Juni men eftersom jag nu även fått en knöl i armhålan tyckte de att det var lite mer brått med detta och lyckades klämma in mig tidigare än tänk. Jag har alltså senaste veckan haft en 1-2 cm stor knöl i vänster armhåla. Denna knöl har varken blivit mindre eller större på en vecka och därav oroar den mig lite. En inflammerad hårsäck eller någon körtelinflammation var ju första tanken och jag tror väl fortfarande på det. Men iom att jag har lite andra problem just därikring kan man ju inte låta bli att oroa sig. Men nu har jag en tid iaf :D 
Till top