Mammadib.blogg.se

HÀr kommer ni fÄ lÀsa om mitt liv som smÄbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer fÄ följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstÄr nÀr man Àr mamma och diabetiker. Som tur Àr bestÄr mitt liv av sÄ mycket mer Àn en sjukdom, sÄ vÀlkomna att följa mig och mitt liv!

Kycklingar 😍

AllmÀnt Permalink0
Jag har blivit kycklingmamma 😍😭 sex smĂ„ dunbollar piper omkring i hönshuset! En gul, en gul/grĂ„, en svart/gul, en ljusgrĂ„ och tvĂ„ svarta. Jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ lycklig. Trodde att detta skulle vara superkul för grabbarna men jag kan ju erkĂ€nna att det Ă€r jag som Ă€r mest förtjust i dessa smĂ„ godingar 😏  (null)
(null)

Idag Ă€r det nĂ€st sista dagen innan semestern! Jag jobbar kvĂ€ll sĂ„ vi passade pĂ„ att ta en second breakfast i form av scones vid nio! Jack vaknade redan vid 06 idag 😓 tror det Ă€r vĂ€rmen som gör att de har svĂ„rt att sova :/ det har ju varit extremt varmt nu nĂ„gra dagar! IgĂ„r nĂ€r jag Ă„kte frĂ„n jobbet stod det 29 grader i bilen, 29?!! Kan det stĂ€mma? 😬 jag höll pĂ„ att smĂ€lta bort iaf sĂ„ jag tror att det stĂ€mde 😅 har sett sĂ„ mĂ„nga som redan badat i VĂ€ttern och alla skriver att det Ă€r sĂ„Ă„Ă„ skönt! Jag menar det Ă€r bara maj och VĂ€ttern Ă€r ju djup 😳 iof sĂ„ har ju syrenerna snart blommar över och förr blommade de ju som mest vid skolavslutningarna. Lupinerna blommar för fullt hĂ€r med sĂ„ frĂ„gan Ă€r vad man ska klĂ€ midsommarstĂ€ngerna med i Ă„r? 😬 men solen skiner och det ska vi ju inte klaga pĂ„ eller hurđŸ’đŸŒ
Till top