Mammadib.blogg.se

Här kommer ni få läsa om mitt liv som småbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer få följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstår när man är mamma och diabetiker. Som tur är består mitt liv av så mycket mer än en sjukdom, så välkomna att följa mig och mitt liv!

Så jävla less

Allmänt Permalink0
Så 29:e maj har jag gått och väntat på i evigheter nu känns det som. 29: maj, dagen då jag ska in på mammografi och ultraljud och därefter få besked om operation! Så jag har ju gått och väntat på den där kallelsen som min läkare på kirurgen sa skulle komma "snart". Med fem dagar kvar har de fortfarande inte kommit... så jag ringde kirurgen för att se om de kunde se något. Hade kallelsen kommit bort? Hade det blivit framflyttat? Mina provsvar, vad visade de? Men min läkare var upptagen hela dagen 🙄 men sköterskan kopplade mig vidare till mammografin. Där visade sig att jag fanns i form av en remiss hos de. En remiss som läkaren hade fått men inte ännu hunnit kolla på och bedöma. Så någon tid finns inte inbokad alls för mig än 😓 så vi väntar väl lite till💁🏼 

Detta tär på mitt humör något extremt. Jag har varit konstant arg på Danne de senaste veckorna. Alla "fel" han gör blir tusen gånger värre just nu 😓 jag ligger hela tiden på gränsen för att balla ur känns det som! Åh jag hatar att inte veta och just nu är det så jävla mycket om framtiden jag inte vet 😓 men nu jobbar jag nästa vecka med och sen går jag på semester! 😎 både för min och för alla andras skull så är det nog väldigt lägligt att semestern kommer nu även om den kommer extremt tidigt! Jag brukar alltid tänka "det löser sig" men jag börjar fan tappa hoppet nu. Känns som de aldrig kommer hitta felet med mina tuttar och jag konstant kommer få gå med plåster över de och känna mig vidrig med läckande tuttar som Danne aldrig mer kommer få röra! Fan vad less jag är på allt just nu 😓 

Till top