Mammadib.blogg.se

HÀr kommer ni fÄ lÀsa om mitt liv som smÄbarnsmamma och diabetiker! Ni kommer fÄ följa med mig under min vardag och hur jag tacklar alla hinder som uppstÄr nÀr man Àr mamma och diabetiker. Som tur Àr bestÄr mitt liv av sÄ mycket mer Àn en sjukdom, sÄ vÀlkomna att följa mig och mitt liv!

Solen skiner och jag med den 😎

AllmÀnt Permalink1
Onsdag och kag Ă€r ledig i solen 😎 solen, ja precis solen har kommit fram! Jag brukar Ă„ka till jobbet vid 5.30 pĂ„ morgonen och dĂ„ Ă€r himlen ljus! Inte sĂ„ dĂ€r svart, deppig natthimlen utan rosa/orange "hĂ€r kommer vĂ„ren"-himmel! :D nĂ€r jag Ă„ker hem vissa dagar vid 19-tiden kan himlen Ă€ven dĂ„ vara ljus! Say whaaat?! 

Den hĂ€r veckan Ă€r jag ensam hemma med barnen! Daniel Ă€r i Stockholm pĂ„ jobb och till helgen för lan. Det hĂ€r med att bĂ„de lĂ€mna och hĂ€mta pĂ„ dagis samt fĂ„ ihop det med jobbet Ă€r inte det lĂ€ttaste. SĂ„ klart sĂ„ var det ju bĂ„de tandlĂ€karen och ögonlĂ€karen jag skulle till den hĂ€r veckan ocksĂ„ 🙄 men man fĂ„r försöka lösa det sĂ„ gott det gĂ„r đŸ’đŸŒ 

Vi har pepparpeppar* varit friska ett tag nu! 😬 hoppas det hĂ„ller i sig! Alfred har kommit in i en rejĂ€l "kan-sjĂ€lv" period. NĂ€r man ska in i bilen "nej mamma, kan sjĂ€lv". NĂ€r mam ska byta blöja "nej mamma, kan sjĂ€lv", nĂ€r man ska dela maten "nej mamma, kan sjĂ€lv" 🙄😓 detta hör till men just i det och speciellt nu den hĂ€r veckan nĂ€r jag Ă€r konstant stressad för att hĂ€mta lĂ€mna barnen sĂ„ blir man smĂ„tt trött. Det Ă€r en period tills han faktist kan sjĂ€lv pĂ„ riktigt! 

Idag vĂ€ntar iaf en svĂ€ng pĂ„ torget med en kollega och sen ska vi till min moster som fyller Ă„r! :) 
(null)

#1 - - Anonym:

HĂ€rlig bild! 😁

Till top